Hoe weet ik dat mijn registratie verzonden is?
Je ontvangt van Tefal via de e-mail een verzendbevestiging.

Heb je binnen 24 uur na registratie geen verzendbevestiging ontvangen, stuur dan een e-mail naar onze consumentenservice:
cons.serv@groupeseb.com

Onze consumentenservice zal dan controleren of je registratie juist is ontvangen.

Wat moet ik opsturen?
Voor verwerking vragen wij je op te sturen: het registratieformulier, een kopie van het aankoopbewijs en de originele streepjescode.

LET OP! Graag voldoende frankeren met zegel 2 (20 - 50 gram)  

Wat te doen als je een blanco PDF-formulier bij jouw bevestigingsmail ontvangt?
Mocht je het PDF-bestand in de bijlage niet kunnen openen of is het niet zichtbaar, print dan in plaats van het PDF-formulier je bevestigingsmail uit. 

Hoe weet ik welke winkeliers meedoen?
De deelnemende winkeliers worden bij iedere actie vermeld op desbetreffende actiepagina.

Hoe weet ik of Tefal mijn ingezonden materialen ontvangen heeft?
Je ontvangt van Tefal via de e-mail een ontvangstbevestiging dat je gegevens in goede orde ontvangen zijn.

Hoe weet ik dat mijn aanvraag niet aan de voorwaarden voldoet?
Je ontvangt van Tefal een e-mail waarin wordt aangegeven waarom je aanvraag niet aan de voorwaarden voldoet.

Wanneer moet ik mijn gegevens uiterlijk insturen?
Uiterlijk 14 dagen na afloop van de actieperiode moeten wij je gegevens in ons bezit hebben.

Wanneer ontvang ik het retour bedrag op mijn rekening?
Het retour bedrag zal uiterlijk binnen 6 weken na aanvraag op jouw rekening worden overgemaakt, mits je aanvraag aan de voorwaarden
voldoet.

Ik heb het product aangeschaft in België, mag ik meedoen met de actie?
Deze actie geldt alleen voor aankopen in Nederland.

Voor overige vragen kun je contact opnemen met de consumentenservice via e-mail adres: cons.serv@groupeseb.com

klik hier om de actievoorwaarden te bekijken.